آینه شمس

برندسازی یا برندینگ

برندسازی یا برندینگ barnding}} ، موضوع پر گفت و گو که در رستوران ها و جلسه های کاری و پارکینگ شرکت‌ها و کافی شاپ و … توسط مدیران و روسای هر شرکت و مجموعه ای مورد بحث است و به آن توجه می شود و برای آن هزینه می کنند .

در ایران نیز صحبت برندینگ و برندسازی بسیار شنیده می شود و مشاوران بسیاری در این زمینه فعالند .

مفهوم و مضمون برندسازی با برندینگ از لحاظ علمی و اجرایی متفاوت است و به اشتباه به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند .

پروسه برندسازی بیشتر متمرکز روی ایجاد و افزایش سطح آگاهی برند می باشد و بواسطه برنامه های ترویجی و تبلیغاتی به ثمر می رسد و طراحی هویت برند بخش اساسی این پروسه محسوب می گردد. اما برندینگ به یک پروسه مادری گفته می شود که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب ما برای مشتری می گردد ، تمام چیز‌هایی که مشتری در خصوص هویت تجاری شما شامل حس تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس به درک کند شامل این مجموعه فعالیت ها می باشد ، در این مقاله ما برای جلوگیری از این پیچیدگی ها برندسازی را معادل برندینگ قرار داده ایم و هر جا برندسازی ذکر می شود همان برندینگ مورد نظر ما می باشد .

بسیاری هنوز تصور می کنند که برند و برندینگ طراحی لوگو و انتخاب فونت سازمانی می باشد و نمی‌دانند که کل کار برندینگ به زبان ساده این موضوع می باشد که شما قرار است "ذهنیت" مردم را نسبت به برندتان به شکل خاصی دربیاورید ، خاص شوید و بنا به دلایلی افرادی {خاص یا عام} به سمت برند شما حرکت کنند و از برند شما در برابر دیگر برندها استفاده کنند .

در پروسه برندسازی همه‌ی آیتم های بصری برندتان از لوگو و فونت گرفته تا مدل طراحی کارت ویزیت و بروشور تنها و تنها یک ابزار برای برندینگ هستند و نه کل برندینگ !!!

از کجا باید شروع کرد ؟!!!

امیر اخلاصی در کتاب اصول برندسازی خود می گوید: "برای ایجاد برند 8 ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند :

  • تبلیغات
  • روابط عمومی
  • پیشبرد فروش
  • بازاریابی مستقیم
  • فروش شخصی
  • بسته بندی
  • رویدادها و اسپانسرینگ
  • خدمات مشتری

در مجموع برندینگ ، پروسه ای است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد و

بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد.

به عقیده بزرگان عرصه برندسازی یا برندینگ :

"برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد."

برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند {BRAND} باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می گردد ، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات گردد ، به زبان دیگر برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و تولید ثروت می باشد .

برندینگ یا برندسازی

برندینگ یا برندسازی - ابزاریست برای بدست آوردن برتری در بین رقبا مورد استفاده قرار می گیرد .

برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک محصول یا خدمت می باشد ، برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان محصولات و خدمات یک شرکت را درک می کنند و مورد استفاده قرار می دهند و نسبت به آن تجربه کسب می کنند .

برندینگ چیزی بسیار فراتر از داشتن یک لوگو می باشد !!!

برندسازی ایجاد تمایزی منحصر بفرد می باشد که برای مشتریان و کارکنان و مدیران یک سازمان اهمیت بسیار زیادی دارد. داشتن یک برند قدرتمند موجب می گردد هزینه های یک شرکت به واسطه جلوگیری از سرمایه گذاری های نامناسب و بی هدف به طور کاملا محسوسی کاهش پیدا کند .


سودآوری به واسطه جذب مشتریانی وفادار به طور چشم گیری افزایش می یابد و از همه مهم تر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای سازمان می گردد که ارزش آن می تواند بیش از مجموع ارزش تمامی دارایی های فیزیکی آن سازمان باشد .

کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار بدون تفکر برندینگ و محوریت برند برای آن یک اشتباه نابخشودنی در تجارت می باشد .

از دلایل مهم  برندسازی در نزد سازمان ها تمایل به رهبر بودن پیشی گرفتن در صحنه رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دست یابی به مشتریان کم هزینه تر می باشد . منظور از مشتریان کم هزینه تر این می باشد که در صورتی که مشتری با برند سازمان آشنا گردد و احساس مناسبی نسبت به آن پیدا کند ، سازمان هزینه تبلیغات و زمان و… کمتری برای تبدیل وی به یک مشتری بالقوه یا وفادار صرف خواهد کرد .

ضرورت برندسازی یا برندینگ - Branding

ضرورت داشتن یک برند از این جهت که با توجه به حرکت جوامع مصرفی به سمت‌ مدگرایی و در اختیار داشتن برند یا نام‌های تجاری معتبر یکی از راهکارهای ایجاد تمایز و شخصیت به شمار می رود .

اهمیت برند برای مشتری به واسطه ی دانش مشتری از برند ایجاد می گردد ، که بواسطه تعدادی از عوامل ناشی می گردد ، اما شاید دو مورد زیر مهم ترین آنها باشند :

  • عمق برند - یا به عبارتی اولویت ذهنی مشتری در انتخاب برند در میان سایر برند های مشابه بطور مثال بسیاری از افراد پس از شنیدن کلمه نوشابه در ذهنشان بلافاصله Coca Cola – کوکالا تداعی می گردد .
  • گستردگی برند - هرچه رابطه مشتری با برند پیچیده تر باشد یا به عبارتی توسط تنوع تعاملات برند در ذهن بیشتر باشد ، فرصت ساخت وفاداری بلندمدت بیشتر است. همانند شرکت هایی چون تویوتا و Amazon و مدیاک

ضرورت برندسازی یا برندینگ

انواع برندسازی یا برندینگ Branding

تاکنون دسته بندی های مختلفی از انواع برندسازی توسط اساتید این حوزه مطرح شده است و اگر بخواهیم برجسته ترین نوع این دسته بندی ها را برشماریم به شرح زیر می باشد :

  • برندسازی مشارکتی یا Co-Branding: مشارکت با برندی دیگر جهت دستیابی به هدف
  • برندسازی دیجیتال : وب سایت، رسانه­ های اجتماعی ، بهینه سازی موتور جستجو ، استفاده از وب برای تجارت
  • برندسازی شخصی یا Personal Branding: روش ­ هر فرد برای ایجاد اعتبار و شهرت برای خودش
  • برندسازی علّی : برندتان را با یک نیت خیر خواهانه همسو کنید - یا مسئولیت اجتماعی شرکت
  • برندسازی کشوری : تلاش برای جذب توریست و کسب و کار

برندسازی شامل مباحث و مفاهیم مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند Brand Positioning ، نامگذاری برند ، انتخاب رنگ برند و طراحی هویت برند ( لوگو، آرم و…) ، توسعه برند ، ارزش برند و … می‌باشد.

چند نمونه برندهای مطرح در عرصه جهانی : والمارت - آمازون – ویکی پدیا – اوبر – اکسپدیا – هیوندای – نیسان – جنرال موتورز – اتیصالات – توتال – والت دیزنی – پپسی – مدیاک – لامبورگینی – ایرباس – بویینگ – فیسبوک – اینستاگرام – اچ پی – ایسوز – توییتر – لینکدین – پینترست و .....





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

فواید خرید کتاب لغت چیست؟

فراگیری لغات یکی از کلیدی ترین قسمت ‌های فرایند آموزشی مخصوصا در زبان انگلیسی است. در بعضی مواقع، داشتن دایره‌ی واژه های زیاد پر اهمیت تر از دانستن قوانین دستوری درست و ساختار واژگانی است. گسترده‌ی واژگانی‌تان به شما این امکان را می‌دهد تا ساده و روان حرف بزنید، که مسئله‌ی مهمی است.

بسیاری از علاقه مندان به زبان و دانش جویان گمان می نمایند که تمرین‌های واژگانی یکی از بخش‌های بسیار چالش ‌برانگیز یادگیری زبان انگلیسی است. در این مطلب سعی بر این بود تا فواید خرید کتاب لغت و نقش آن در یک پروسه ی آموزشی استاندارد را شرح بدهیم.

خرید کتاب لغت این فایده گران بها را خواهد داشت که به میزان زیادی کمک میکند دانش لغت افزایش یابد و با افزایش تعداد لغات در حافظه به کمک خرید کتاب لغت توانایی فهم جملات پیچیده از سوی زبان آموز افزایش پیدا می کند. و این موضوع در ترجمه ی مطالب نیز به او یاری خواهد رساند. در واقع دارا بودن دانشی پر بار از لغات کاربرد بالایی در مکالمه، خواندن و نوشتن به زبان مرجع و افزایش سرعت عملی کردن آن خواهد داشت و در آخر در مراتب سطح بالا و پیشرفته تر و در ترجمه از جمله ترجمه ی کتبی و مکالمه نقش بسیار کلیدی دارد به عنوان منبعی برای مراجعه کردن به شمار میرود. 

دانش جویان و علاقه مندان موفق با علم به این موضوع که یادگیری یک واژه تنها محدود به فرا گیری معنای آن در زبان مرجع نمیباشد پروسه ی آموزش یادگیری خود را به فعالیتی پر بازده تبدیل میکند.

فواید خرید کتاب گرامر چیست؟

خرید کتاب گرامر به معنی این است که شما یک کتاب حاوی آموزش فرم و ساختار یک زبان در اختیار خواهید داشت که دستور زبان انگلیسی را از مفاهیم ساده تا به انتها برای مکالمه، ترجمه و فهمیدن متن به شما ارائه میدهد. زبان آموزان بیشتر وقت ها کتاب گرامر را به عنوان مقررات یک زبان یاد می کنند در حالی که به این صورت نیست. این سیستم آموزشی نیازمند این است که در آغاز قوانینی برای مکالمه کردن ابداع کرده باشد و سپس مردم بر اساس آن شروع به صحبت نموده باشند. یک زبان با کمک مردم از طریق کامل شدن به سمت آوا ها و سپس کلمات و به عبارات و جملات حرکت کرده است.

هیچ زبان متداولی تا به حال یک شکل باقی نمانده و تغییرات بسیاری را در زمان های گوناگون به خود دیده است. پس آن چه را که ما اهمیت خرید کتاب گرامر یا دستور زبان می نامیم به دلیل بازتاب شیوه ی آموزشی یک زبان در یک زمان خاص است. به همین دلیل به کار بردن کتاب های به روز برای این کار بسیار با اهمیت است.

020

در حقیقت با استفاده از کتاب لغات می اموزیم آن چیزی که در ذهن داریم، در فرم کلمات مناسبی که توسط قوانین گرامر به خوبی در کنار هم قرار میگیرند، از دهان ما خارج و وارد ذهن شنونده می‌شوند و معنا را به او منتقل می‌کنند.

در فرایند آموزش زبان انگلیسی کتاب گرامر یا دستور زبان مثل یک دوست در کنار شماست و به شما در مواقع یادگیری و موارد خاص یاری می رساند.






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

این روزها سفر کردن با هواپیما یکی از روش های سریع و راحت برای سفر است. آیا شما هم نمیدانید چگونه برای رزرو بلیط هواپیمای خارجی اقدام کنید؟ نمیدانید کدام آژانس را برای خرید بلیط انتخاب کنید؟ آژانس طاهاگشت شما را در این امر یاری میدهد.

سفر کردن همواره یکی از راه های مفید برای کسب تجربه و لذت بردن از زندگی است. امروزه بیشتر افراد سفر کردن با سیستم حمل و نقل هوایی را ترجیح میدهند. اولین قدم برای کسب این تجربه رزرو بلیط هواپیما است.

اما برای این کار باید چه مراحلی را طی کرد؟ به چه سایت هایی مراجعه کرد؟ کدام آژانس مناسب تر است؟ برای یافتن پاسخ تمام این سوالات و سوالات دیگری که در ذهن شما است با ما همراه باشید.

رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی با طاهاگشت

خرید اینترنتی بلیط هواپیما:

آسان ترین راه برای خرید و یا رزرو بلیط هواپیما چه داخلی و چه خارجی، استفاده از بستر اینترنت است. از طریق خرید اینترنتی میتوانید در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید.

برای این امر کافی است به سایت های معتبر خرید و رزرو بلیط بروید و پس از تکمیل مراحل، بلیط مورد نظر خود را دریافت کنید. اما این مراحل چه هستند؟ و با ان ها چه باید کرد؟

مراحل خرید اینترنتی:

اولین مرحله برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما این است که به سایت مربوط به خرید اینترنتی بلیط هواپیما وارد شوید. دقت کنید که این سایت از اعتبار کافی برخوردار باشد.

در این مرحله باید مسیر پروازی خود و تاریخ را مشخص کنید. مثلا برای خرید بلیط هواپیما کیش باید مسیر پروازی خود از مبدا به مقصد کیش را در تاریخی که قصد پرواز دارید مشخص کنید.

دقت کنید که اگر تاریخ دقیق بازگشت خود را میدانید بهتر است تا همزمان بلیط رفت و برگشت خود را تهیه کنید. این امر به این دلیل مهم است که در صورت کنسلی از طرف آژانس و یا شما این کار بدون جریمه و به راحتی صورت بگیرد.

هم چنین این امر موجب میشود تا در هزینه های سفر شما صرفه جویی شود. پس از آن که این مرحله را گذراندید نوبت به مرحله ی دوم میرسد.

پس از آنکه مسیر پروازی خود و فرودگاه مربوطه را انتخاب کردید تقویمی برای شما به نمایش در می اید تا از طریق ان تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کنید.

دقت کنید که تاریخ رفت باید قبل از تاریخ برگشت باشد و حتما از طریق تقویم نمایش داده شده این تاریخ ها را مشخص کنید.

رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی با طاهاگشت

حالا باید تعداد صحیح نفرات را وارد کنید. دقت داشته باشید که در پروازهای سیستمی هزینه ی بلیط هواپیما برای افراد با سن مختلف، متفاوت است. این دسته بندی به این صورت است: نوزادان(زیر 2 سال)، کودکان(بین 2 تا 12 سال) و بزرگسالان(بالای 12 سال).

این دسته بندی برای بلیط های چارتری نیست و تنها در بلیط های سیستمی اعمال میشود به این صورت که هزینه ی بلیط برای بلیط های چارتری به سن افراد بستگی ندارد.

(بلیط سیستمی بلیطی است که توسط فرودگاه ارائه میشود. بلیط چارتری بلیطی است که توسط چارترکننده به فروش میرسد. در این خصوص مقاله های مجزایی در اختیارتان قرار داده شده است.)

دقت کنید که تعداد نفرات و سن ان ها را به درستی وارد کرده باشید چرا که میزان هزینه ی پرداختی شما بسته به این موضوع، متغیر است.

پس از وارد کردن این اطلاعات صفحه ی جدیدی برای شما به نمایش گذاشته میشود که تمام پروازهای مناسب به شما نشان داده میشود. این پروازها شامل سیستمی و چارتری هستند. ممکن است هیچ پروازی برای شما پیدا نشود که باید اطلاعات قبلی را تصحیح کنید و سپس به جست و جو بپردازید.

برای تغییر در اطلاعات میتوانید تاریخ پرواز را تغییر دهید اگر میخواهید حتما در ان تاریخ پرواز کنید پس میتوانید مسیرهای دیگر را انتخاب کنید و یا از مسیرهای اتصالی برای رسیدن به مقصد استفاده کنید.

دقت کنید که پروازهای ارائه شده دارای دو گارانتی باشند. ابتدا "گارانتی ارزان ترین پرواز" که ضمانت میکند هیچ آژانس و وب سایت دیگری این پرواز را با شرایط یکسان به قیمتی ارزان تر ارائه نمیکند، دوم "گارانتی اعتبار چارترکننده".

زمانی که پرواز مناسب را انتخاب کردید وارد مرحله ی بعدی میشوید. در این مرحله باید اطلاعات کامل هر مسافر را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی(انگلیسی)، تاریخ تولد، کد ملی و تابعیت کشور و... است.

دقت کنید که تاریخ تولد هر مسافر را باید از طریق تقویم نشان داده شده انتخاب کنید و اگر این تاریخ با بازه ی سنی مشخص شده برای او در مراحل قبلی تطابق نداشته باشد از ادامه ی روند رزرو بلیط هواپیما منع میشوید.

پس از وارد کردن اطلاعات هر مسافر باید اطلاعات تماس خود و نحوه ی دریافت بلیط را وارد کنید. بلیط را میتوانید از طریق ایمیل، پیامک و ... دریافت کنید. برای اطمینان از وارد کردن صحیح این اطلاعات باید ان ها را دو بار وارد کنید.

حالا باید هزینه ی مربوط به بلیط را پرداخت کنید. برای این کار درگاه الکترونیکی مناسب را انتخاب کنید. دقت کنید که تنها کافی است کارت شما عضو شبکه ی شتاب باشد در این صورت از طریق هر درگاهی میتوانید پرداخت کنید.

پیش از پرداخت هزینه، اطلاعاتی که پیشتر وارد کرده اید به شما نشان داده میشوند. دقت کنید که این اطلاعات صحیح باشند در غیر اینصورت دکمه ی اصلاح اطلاعات را فشار دهید چرا که تغییر ان ها پس از خرید بلیط، هزینه اور است.

پس از ان که هزینه ی بلیط را پرداخت کردید به سایت بازگردانده میشوید تا رسید پرداخت را مشاهده کنید. میتوانید این رسید را ذخیره و یا چاپ کنید. بلیط از طریق راهی که انتخاب کرده اید برایتان ارسال میشود.

در زمان مراجعه به فرودگاه کافی است این بلیط را به همراه مدرک معتبر شناسایی به همراه داشته باشید و در زمان تعیین شده در فرودگاه حاضر باشید. سفر خوشی را برایتان ارزومندیم

رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی با طاهاگشت

جمع بندی:

خوب است در انتها موارد ذکر شده را در یک دسته بندی کلی ببینیم:

  • ورود به سایت معتبر
  • انتخاب مسیر پروازی و تاریخ رفت و برگشت
  • وارد کردن تعداد مسافران و سن ان ها (در پروازهای سیستمی)
  • وارد کردن اطلاعات دقیق مربوط به هر مسافر
  • پرداخت هزینه ی بلیط
  • دریافت رسید پرداخت هزینه
  • دریافت بلیط خریداری شده

منبع : https://www.tabnak.ir/fa/news/940359





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

نوروز کجا بریم؟

وقتی صحبت از یلدا و آغاز زمستان به میان می آید در پس ذهن ایرانی ها این فکر تداعی می شود که چیزی تا نوروز و آغاز سال نوی شمسی باقی نمانده و باید کم کم به فکر برنامه ریزی برای به استقبال رفتن از نوروز بشویم. اگر اهل سفر باشید حتما برای تعطیلات نوروز 99 برنامه سفر دارید اما سوال اصلی اینجاست که کجا؟ بهترین مقصد سفر برای نوروز 99 کجاست؟ آیا با اوضاع اقتصادی ایران و تورم سرسام آور هنوز می توانیم به کشورهای خارجی سفر کنیم؟ امروز برخی از مقاصد خارجی و تورهایی که قیمت مناسب دارند را به شما دوستان عزیز معرفی می کنم و حدود قیمت ها را بیان خواهم کرد تا اگر می خواهید پیش از فرارسیدن سال 1399 خورشیدی برای سفرهای خود برنامه ریزی کنید، با مشکلی مواجه نشوید.

تور زمینی وان

حتما شما هم نام شهر وان را شنیده اید، شهری زیبا در کشور ترکیه که در دو سال گذشته میزبان مسافران ایرانی بوده که به قصد خرید و یا طبیعتگردی به کشور ترکیه رهسپار شده اند. سفر به شهر وان بسیار آسان است زیرا این شهر به مرز ایران بسیار نزدیک می باشد و به ایرانی ها هم به راحتی اجازه ورود داده می شود. وان برای کسانی که زمان کافی برای سفر دارند اما نمی خواهند درگیر هزینه های سنگین سفرهای خارجی بشوند مناسب است اگر شما هم علاقه مند به سفر به شهری در کشوری خارجی هستید اولین توصیه ما به شما خرید تور زمینی ارزان و قیمت مناسب وان می باشد زیرا تور زمینی وان دیگر هزینه هواپیما ندارد و هزینه هواپیماست که قیمت تورها را به میزان زیادی افزایش می دهد با خرید تور زمینی وان به جای تور هوایی وان می توانید دست کم 1 میلیون تومان و حتی بیشتر در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تور زمینی ارمنستان

خرید تور زمینی ارزان و با قیمت مناسب ارمنستان و راهی کشور زیبا با مردم میهمان نواز ارمنستان شدن هم حال و هوای سال نوی شما را دگرگون می کند. آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی به عنوان مجری مستقیم تورهای زمینی و هوایی ارمنستان اولین انتخاب ما برای سفر به ارمنستان خواهد بود به همین خاطر توصیه می کنیم که از وبسایت تیم کوشای فلات پارس گیتی www.falat-pars.com دیدن کنید که همواره مسافرانشان از سفر با آنها راضی هستند و تورهایی بسیار با کیفیت را با قیمتی خوب و منصفانه در اختیارتان قرار می هند. با وجود این که زمان رسیدن به ارمنستان با تورهای زمینی بیشتر از تورهای هوایی است اما اگر تورهای خود را از آژانسهای حرفه ای خریداری کنید به قدری مسیر را برای شما دوست داشتنی می کنند که مسیر دیگر برایتان طولانی نخواهد بود.

تور زمینی باکو

شاید کمتر کسی از برگزاری تور زمینی باکو با قیمت ارزان و خوب باخبر باشد اما باید بدانید که اگر دوست دارید نوروز 99 خود را در کشور دیگری سپری کنید، خرید تور زمینی باکو می تواند تصمیمی عاقلانه باشد زیرا تعطیلات نوروز این فرصت را فراهم می کند که چند روز به محل کارتان نروید و کودکانتان از جو تحصیلی دور باشند و زمان کافی برای یک سفر زمینی به یادماندنی در اختیار شما قرار بگیرد. باکو قلب کشور آذربایجان است و هم برای کسانی که سفرهای مدرن را می پسندند و هم افرادی که علاقه مند به بازدید از بناهای تاریخی و پرسه زدن در کوچه پس کوچه های قدیمی هستند، مناسب می باشد، فرصت را غنیمت بشمارید و زودتر برای خرید تورهای باکو اقدام کنید تا شامل افزایش قیمت های پیش از نوروز نشوید و بتوانید به بهترین نحو سفر خود را برنامه ریزی نمایید.

تور استانبول

تجربه نشان داده که در هر فصل و هر شرایطی شهر استانبول، پرطرفدارترین شهر در کشوری خارجی برای ایرانی ها بوده و هست. خوشبختانه امروزه تور ارزان و باقیمت مناسب زمینی استانبول نیز وجود دارد تا افرادی که قیمت تور هوایی استانبول برایشان گران است بتوانند با تورهای زمینی خود را به این شهر زیبا و دوست داشتنی برسانند. فراموش نکنید که استانبول با تنگه بسفر زیبا و سواحل دوست داشتنی خود و معماری شگفت انگیزش و از همه مهمتر مراکز خرید لوکس و جذابش منتظر شماست تا نوروز 99 خود را در ان سپری کنید.

تور آنتالیا

آنتالیا یکی از محبوب ترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که بر اساس آثاری که باستان شناسان به دست آورده اند از 158 سال پیش از میلاد مسیح انسان هایی در آنتالیا می زیستند؛ بنابراین سفر به شهر آنتالیا و خرید تور آنتالیا هم به افرادی که به تفریحات آبی علاقه مند هستند، توصیه می شود و هم به کسانی که از بازدید از بناهای تاریخی لذت می برند. یکی از پیشنهادات ما برای سفرهای نوروزی رزرو تور زمینی ارزان و با قیمت مناسب آنتالیا است.

 تور نوروز آنتالیا چند ماه پیش از فرا رسیدن نوروز ارائه می شود و می توانید به راحتی در میان گزینه های مختلف، بهترین تورها را انتخاب نمایید. فراموش نکنید که قدم زدن بر روی شن های طلایی رنگ ساحل، تفریح در پارک های آبی و شرکت در کنسرت های مختلف در نوروز 99 در شهر آنتالیا منتظر شما هستند.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
niazdownload
onsms
mazfootball2
codonline
pezeshkivarzeshi
abadmarket
abienglish
asasystem
ayeenshams
bst-co
 
 
بالای صفحه
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic